Min helg!

I fredags var jag på träff med Ung i Fokus mellan 13.00 - 14.00
Gick en stund i stan själv innan jag träffade Tess :)

Vi fikade på Robert's. God cheesecake!
Gick även en sväng på galgberget :)

Cyklade hem sen.
Tog det lugnt.

Mat sen ^^

Tog det lugnt på kvällen innan jag och mamma hämtade Philip på stationen :)
Plockade upp Tilda med eftersom Eddie också skulle komma =)
Mötte Philip sen ♥
Åkte hem.

Kollade på Wallander och Ronny & Ragge sen :)
La oss.


Igår var jag ledig, så skönt!
Vi gick upp runt 10, åt frukost.
Åkte med mamma & pappa till Eurostop sen :)
Träffade min faster och hennes man där, så fikade vi på Espresso House!
Blev en mudcake med grädde + vanilla latte för mig och en lollicake + cola för Philip! :D
Supergott.
Kollade i affärer sen :)

Philip köpte en jättefin tröja han såg redan i somras :b
Och nu va den på rea :D
Va på Rusta med. Sen Hemmakväll, sen hem.

Tog det lugnt sen :)

På kvällen blev det Dansbandskampen och Beck - Okänd avsändare =)

La oss sen.

Vaknade vid 9 idag :b Frukost ^^
Tog det lite lugnt, sen in till stan med mamma och pappa :)
Philip köpte ett par fina mörkblå chinos på Carlings :) ♥

Sen käkade vi kebabtallrik :D Gooott. HAHA.
Maxi snabbt sen, hem.

Vilade lite sen :P Haha.
Sen duschade vi ^^ Käk.
Lämnade Philip på stationen sen :/ ♥
Tråkigt.

Men ska ju dit på onsdag :) ♥
Då fyller Philip 20 med :D:D
Hihi.

Mest tagit det lugnt nu ikväll (:

Snart sova!

Imorn är det träff med Ung i fokus igen.
13.00 - 16.00 Fast tror inte det varar så länge ^^


Älskar min Philip jättemycket! ♥


PUSSAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0