Update!

Sorry, varit dålig med bloggningen igen ;)

I onsdags och torsdags var jag på Ung i fokus :)
Sen i fredags kom Tilda hit runt 5, så kollade vi film och hon åt där :)

Vid halv 8 tog vi bussen in till stan och mötte Philip :) ♥
Vi följde Tilda till Österskans, och alla tog bussen hem.

När vi kom hem så såg vi lite på Idol, sen åt Philip.
Sen såg vi Kommissarie Späck :b Så dum den är! Haha.

Kollade på Wallander - Blodsband sen :)
La oss.

Vaknade till nångång på natten, av en dröm eller nåt.
Hör att våra IDIOTGRANNAR spelar sin skitmusik HÖGT vid 4!! :@:O
FYFAN vad jag hatar dom. Jävla idioter.

Yeye.

Skulle jobba i lördags, gick bara bra.

Kom hem sen, Philip va vaken :)
Tog det mest lugnt i lördags :) Mys ♥


I söndags var vi med sega :b Haha.
Han åkte hem vid 7 :/

Tog det lugnt sen :)


Igår var det Ung i fokus 9.00 - 12.00
Kom hem sen och tog det lugnt, käkade och såg film.
Fick världens huvudvärk med :/ Asjobbigt, så vilade lite.
TV & film på kvällen sen.

Idag var det Ung i fokus 13.00 - 16.00
Var dock slut runt 3, så träffade mamma vid hennes jobb och åkte med sista biten :)

Bara chillat sen dess ;D


Imorn ska vi till Malmö, "SACO-mässa", med Ung i fokus.
Åker vid 8 -_- GAH! Haha.
Går omkring på mässan sen, dom bjuder på käk! Najs.
Hem sen. Hemma runt 5.


På lördag kommer Philip :) ♥
Mamma och pappa skulle nog äta på Verona med min faster och man,
så jag och Philip pratade om att beställa nån mat :) Hihi.


Lyssnar på julmusik nu :)
Ska strax duscha!



PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0