White light moment


White light moment, en riktigt bra låt med Tove Styrke.
Hon var inte min favorit i Idol 2009 direkt, men denna låten är kanonbra :)
Man blir glad av den!


Idag var vi på SACO-mässa då.
Upp vid halv 7 var det -_-
Fixa sig, frukost och så.

Fick skjuts av mamma!
Var där dock vid tjugo i 8, eftersom vi lämnade av Marcus på praktiken först :b
Vi skulle samlas 8. Dom flesta kom sen, men vi fick vänta länge på bussen -_-

Åkte typ vid halv 9 sen.
Fick en fralla och en mer på bussen.
Gjorde nån lek :b Annars mest lugnt.

En jobbig kille från den andra Ung i fokus-gruppen pratade med mig ibland -_-
Haha xD

Framme runt 10.

Var inne och pratade med lite folk, tog broschyrer och kataloger och så.
Lyssnade på två seminarium med. Sen va jag typ klar :b
Halv 2 så skulle vi åka och äta.
Fyfan vilken äcklig mat det var! Tur vi slapp betala xD
Nej men hade inte betalat för det! Usch, vill inte ens skriva vad det va >.< BLÄÄÄ!

Efter det åkte vi hem.
Fick huvudvärk och mådde illa sen >.<
Segt. Som tur var stannade bussen vid Hemmakväll, Linehed.
Så gick därifrån.

Kom hem sen, vilade ett bra tag :b
Haha. Pratade lite med älsklingen i tele, datorn.

Sen såg mamma och jag på Maria Wern - Stum sitter guden.
Sitter här nu :)
Lyssnar på musik, läser bloggar, FB.


Imorn har man sovmorgon som tur är!
13.00 - 16.00.

Kommer bli en mysig helg med älsklingen :) ♥
Fredag: Idol & film :)
Lördag: Ensamma hemma; kebab, Dansbandskampen och film :D
Söndag: Julskyltning (SUPERMYS ♥), (Film?)

Längtar :) ♥


Ska lägga mig snart.
Hoppas bara jag kan somna eftersom jag vilade innan :b
Haha.



PHILIP ♥


PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0