Random frågor

1. Stänger du av mobilen när du sover? Stänger aldrig av mobilen, händer dock att jag stänger av ljudet när jag sover.
2. Vem såg dig senast naken? Philip. Haha.
3. Hur såg du ut på högstadiet? Men gah.

4. Hur kommer du att se ut om tjugo år? Då är jag 41.. Förhoppnings lika snygg ;) Haha.
5. Hur var du på dagis? Var nog en gullig unge ;D Haha
6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Bra hoppas jag :)
7. Hur många timmar har du sovit i sträck som längst? 11-12 kanske
8. Biter du på naglarna? Nej fy
9. Har du något handikapp? Nepp
10. Är du rädd för att få hängbröst? Jaa
11. Tror du att Gud är en man eller en kvinna? Man
12. Svär du? Ja för fan
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Nej
14. Hur homo är du på en skala 1-10? är inte homo
15. Tror du på utomjordingar? Nää
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Oj, svårt. Men finns nog ändå ingen mat jag skulle vilja äta varje dag livet ut. Fy vad äckligt.
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Typ bruna bönor
18. Har du blivit arresterad? Nej
19. Ljuger du? Aldrig ;) Haha. (det händer)
20. Har du kysst en polis? Haha nej
21. Är du rädd för Securitasvakter? Eh nej?
22. Har du någonting att dölja? Nej
23. Vad har du på din nyckelknippa? Nycklar, nyckelringar ^^
24. Är du/har du varit gift? Nej
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Klart <3
26. Kan du laga cyklar? Nej
27. Kan du fixa med bilar? Inte det heller nej
28. Brukar du köra om? Har ej körkort
29. Kan du baka bröd? Kan jag väl
30. Vet du hur man frostar av en frys? Ja
31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Sex and the city maybe?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0