3 januari

Nyår va bra :D

Philip och jag var hemma hos Ida på Vallås :)
Där va även Tess, Idas pojkvän Johannes, en tjej som heter Malin och Johannes två kompisar :)
Vi hade mycket trevligt!

Började med en god bål ;D
Sen blev det jättegod mat, Flygande Jakob!
Glass med hallon, chokladsås och maränger till efterrätt! :)
Supermätt blev jag, haha!

Sen började vi dricka mer ;D Spelade även Rappakalja (jättekul) och ölspel ;D
Tiden gick och vi gick ut vid tolvslaget och kollade på raketer :)
Skålade i champagne och kramades och pussades! :* Haha.

Sen blev det dans och så ;D
Philip och jag gick dock vid halv 2 :)
La oss sen ^^


I lördags va vi sega :P
Haha. Jag va ledig från städ så vi sov länge!
Tog det lite lugnt, sen gick vi till Eurostop :)
Skulle till Coop ^^

Sen käkade vi på Max ;D

Tog det mest lugnt sen.
Käkade pizza på kvällen :D

Kollade film och TV sen :)
La oss ^^

Sov länge igår med ;D Haha.
Var bara lugnt igår :) Mormor & morfar kom förbi en sväng med.

Annars TV och film på kvällen.

Idag åkte han hem på morgonen :/
Jag skulle till dagiset. Dock bara 3 dagar denna veckan ^^


Tar det lugnt nu :)



PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: emma

SV: åh lyx dig, då kanske ni kommer på samma släktkalas nån gång 8) haha.

2011-01-18 @ 20:14:51
URL: http://tightlikeatiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0