Musik 1

va längesen jag gjorde dom här, så får bli nu :D


sätt på din musik så att den spelar blandade låtar,

efter varje fråga trycker du på "nästa",

använd låttiteln som svar på frågorna.

 

1. Hur mår du idag? Två mörka ögon

2. Kommer du komma långt i livet? Om du var min

3. Hur ser dina vänner dig? 9 to 5

4. Kommer du att gifta dig? Grease is the word

5. Vad är ditt livs themesong? Det är hon

6. Vad är ditt livs historia? Love in this club

7. Hur är skolan för dig? Köppebäsmurfen

8. Hur kan du komma framåt i livet? This is the year

9. Hur kommer imorgon vara? Bleeding love

10. Vad är det bästa med dina vänner? Last one standing

11. Vad finns i lager för nästa vecka? In med bollen

12. Vilken låt beskriver dig bäst? Fun and games

13. Hur är det med ditt liv? Thank you for the music

14. Vilken sång kommer spelas på din begravning? Hallå du gamle indian

15. Hur ser världen dig som? Dansar aldrig nykter

16. Kommer du ha ett lyckligt liv? Jag ska slåss i dina kvarter

17. Vad tycker dina vänner om dig? Ruta 1

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Cry me a river

19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Rulla in en boll och låt den rulla

20. Har du en djup och mörk hemlighet? Kalles klätterträd

21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig? Old pop in an oak

22. Hur kan jag göra mig själv glad? All my senses

23. Kommer jag någonsin ha barn? Love sex magic

24. Vad är några bra tips till mig? Glory Days

25. Hur kommer jag att bli igenkänd? Cruel Town

26. Vad är min danssång? I'm not ready to make nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0