SOMMARLOV

i lördags så kom mamma, pappa och Anna hit och hämtade oss på förmiddagen.
vi åkte till Ekohallen och kollade lite. sen Åhus :)
åt asgod mjukglass! gick även runt lite där.

sen drog vi till maxi och handlade mat; kycklingspett, potatissallad, bröd, ost, tomater m.m. YUMMIE!
Philip och jag handlade mat till oss med.

åkte hem sen och käkade.

fick även en fläkt av mamma ♥ TACK.
behövligt i denna värmen ;D haha.

sen åkte dom hem vid 8 i lördags. trist :/

Philip och jag tog det bara lugnt sen.

igår tog vi det lugnt, sen var vi ute och solade lite med.
härligt väder!
fixade mat sen, såg film och TV.

idag var det sista dagen i skolan!
hade redovisningar. och gaaah, märker nu att jag skulle smörjt in mig >.< fyfan.
bränt fejset, + typ ovanför brösten, axlarna och nacken. trots att jag hade långärmat, gah.
yeye xD får ju färg iaf ^^ haha

det har ju lagt sig till fredag iaf, då det är student.
snyggt med färg till min klänning xD haha.


chillar nu bara (H)
väntar på min älskling.


PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0