night-night

i söndags tog vi baaara det lugnt. blev dock lite städning med, skönt!
film och så på kvällen. mys ♥

igår var jag ledig, tog det mest lugnt hela dagen. kollade film och så.

idag var det skola, hade natur och sen skrev vi i gruppen på vårat naturum.
hem sen.

chillade ner när jag kom hem, haha :b skittrött!

mötte Philip vid ICA sen, så köpte vi nya schampoon, balsam och duschcremé.
hem sen, fixade mat.

jobbade på min hemtenta sen, gör klart imorn!
annars mest tagit det lugnt ikväll.

imorn är jag ledig, så då blir det skolarbete.
ska bli klar så fort som möjligt så kan man kanske gå och lägga sig igen, eller ha dagen till nåt annat :)
det märker vi!


nej, nu blir det sängen!


längtar till fredag som sagt ♥♥


PHILIP ♥


PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hallå! Tack lollo! jag pluggar ett program som heter detaljhandel och servicemanagement i Kalmar, vilket är ett handelsekonomprogram. Hoppas allt är kalas med dig!

2011-05-31 @ 23:22:32
URL: http://elisemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0