tjo!

blev lugnt igår, såg lite TV och så.
även en ängels tålamod som jag laddat ner, det är roligt :b haha.

idag vaknade jag tidigt när Philip gick upp. dock kom han tillbaka för han fick ont i sitt knä :(
så han är hemma idag :) vi har tagit det lugnt.
var borta på dagiset så min handledare kunde skriva på ett papper, sen lämnade det på skolan.

chillar lite här nu, kollar på tre kronor med ♥ haha.

ska snart äta med, kycklingsalladen väntar ♥ yummie.
+ cola zero :D

får se vad som mer händer idag.. lite skolarbete tror jag!


längtar till nästa vecka då mamma, pappa och Anna kommer hit :D ♥
även min morbror Lars kanske kommer :)
SKOJ!


nepp, snart mat som sagt.



PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0