24 oktober


igår tog jag och älsklingen bara det lugnt.
gick in till stan och matade fåglarna i Tivoliparken. mys!
fåglarna blev dock helt galna, haha!

sen handlade vi lite på ICA. hem sen.

fixade mat sen på kvällen, och såg på TV.

idag var jag på dagiset och gjorde en uppgift.
kom hem, och skrev det vi skulle göra om uppgiften.

annars har jag bara tagit det lugnt.

vi bakade goda scones innan, mums.


imorn har jag matte mellan 9 - 11.30, sen ska vi träffas i en grupp och jobba med en uppgift.
sen ska jag hem en stund, chilla lite. sen möta älsklingen i stan och käka lunch :)
blir nog favoriten! sen ska vi till Maxi för att fylla kyl, frys och skafferi ;D haha


PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0