fredag

Jag SKA dra igång denna bloggen igen! haha ;)
Det är faktiskt kul att blogga. Plus att jag älskar att skriva.

Idag gick jag upp vid 9. Gick till skolan, bibblan och skrev ut papper till tentan.
Käkade även frukost på skolan; fralla och en kaffe. (sjukt goda frallor)

Sen gick jag till ICA och handlade lite stuff, hem sen.

Kom hem, tog det lugnt vid datorn och kollade på Bullerbyn <3<3 haha.
Fixade käk sen; räksallad. SÅÅ gott.
Räkor, isbergssallad, tomat och dressing på creme fraiche och sweet chilisås :) + bröd till.

Sen drog jag till skolan, mötte Debbie. Hon skulle fixa så hon kunde skriva ut.
Drog till salen vi skulle vara i sen. Ja, skulle ju komplettera på tentan vi gjorde för en månad sen. Suck -_-
Vetifan hur det gick.. Drog först iaf xD Haha.

Tar det lugnt nu bara. Musik <3 Philip vilar.
Snart ska vi dock dra och tvätta. ROOOOLIGT :) NOT! Men iaf bättre här än i Krebos bajstvättstuga.
Haha.

Sen ska jag börja diska med, jippe.

Idag blir det fläskfilé till middag! Mums :D Vet inte vad vi ska till dock..

Imorn blir det nog bara lugnt. Ska SOVA :D Haha.



PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0