Skärpning!

Nej, nu ska jag banne mig ta tag i denna bloggen igen!
 
Var ju duktig på det innan ;) Och det är ju kul att skriva.
 
Helgen har varit bra :) I fredags jobbade jag på morgonen, kom hem sen och tog det lugnt.
Älsklingen jobbade, och när han kom hem åt vi tacos :)
 
I lördags jobbade han med, och jag tog det bara lugnt!
Vid 5 tog jag bussen till stan, mötte älsklingen för vi skulle på bio :)
Men först käkade vi på BK. Såg sen Wallander - Den orolige mannen. Mycket bra!
 
Kom hem sen, åt godis och kollade på Stjärnorna på slottet.
Kul att det är inspelat på ett slott i Kristianstad!
 
Såg lite annat på TV sen, la oss.
 
Älsklingen jobbade även igår, och jag tog en helt lugn söndag <3
På kvällen sen åt vi god mat och såg på TV.
 
Idag jobbade jag, var vikarie för en.
Jobbar fram till fredag, för sen börjar skolan om en vecka :D
 
Tog det lugnt när jag kom hem, sen kom Josse hit och hämtade mig <3
Åkte in till stan, kollade i affärer. Sen blev det mat & fika på Darins :)
Kollade i lite mer affärer, sen hängde jag med henne och köpte morötter till hennes hästar :P
Hon skjutsade mig hem sen :)
 
När jag kom hem så satte jag mer ner och skrev ner alla timmar jag jobbat i januari, ska lämnas in sen så man får lön ;D haha.
Lämnade även in min studieförsäkran till CSN och registrerade mig på den nya terminen :)
Känns så himla kul att börja igen, kul att va i skolan med min Josse <3<3
 
Annars sitter jag vid datorn nu bara, lyssnar på Håkan <3
Väntar på att älsklingen ska sluta, så ska jag börja med maten sen.
Blir örtkryddad kycklingfilé, pommes och beasås :) GOTT!!
 
Blir bara lugnt ikväll. Vet inte riktigt vad som är på TV ikväll?
 
Imorn blir det jobb 6-7 xD Sen träffa Tildis i stan tror jag :)
Vi har bestämt oss för att färga ombre :D Men får bli när pengarna kommit in ;D Haha.
Babe <3<3
 
Haha, första inlägget på länge blev riktigt långt :D
 
Vi hörs imorn!
 
 
PUSSAR! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0