Friyay!

Hej!

Idag va jag "ledig". Ganska skönt. Vaknade först vid 8, sen somnade jag om till 11.30 ungefär. Hade fått sms från bemanningen om jobb på tisdag, yey! Skönt att veta innan istället för samma dag. Dock tog det 2 timmar innan jag fick bekräftat att jag va bokad 🙄 Jaja.

Åt sen frukost sen och tog det lugnt.
Sov hos Sebbe inatt ❤️ Tog det lugnt på dan som sagt. Fixade lite i lägenheten och så. Handlade lite sen. Ska baka pepparkakor någon dag 😃 Åt sen och kollade på TV. Vid 9 åkte Sebbe in till stan. Han och Johan skulle till Malmö för att lyssna på ravemusik på en klubb. Inte riktigt min cup of tea 😂

Kollar Criminal Minds nu 🙌
Jävla avsnitt jag är på nu bara 😢

Sebbe är hemma tidigt imorgon bitti 😴

Imorgon ska vi fira Sebbes kompis Johan med Laserdome & Pinchos. Jag skippar dock Laserdome. Men äntligen ska vi få äta på Pinchos! Ska bli mumsigt 😋

Ska ta det lugnt på dagen bara.

PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0