Sunday funday

Hellu.

La mig ganska sent i fredags, halv 3. Haha 😜 Sebbe kom hem efter 5.

Gick upp runt 11 och åt frukost, kollade TV.

Sebbe vaknade sen med och vi tog det lugnt sen. Bakade pepparkakor :D Inte världens snyggaste, men ändå 😝
Vid 4 åkte vi in till stan. Sebbe körde hem mig och sen vidare till Laserdome.

Jag kollade på Astrids jul och lite annat. Vilade en stund med.

Sebbe kom till mig efter 6, jag hade precis duschat. Sen hoppade Sebbe in i duschen.
Gjorde oss i ordning sen.
Mamma skjutsade oss in till stan sen. Vi gick bort till Pinchos. Så gott det va! 🙌
Trevligt sällskap också.

Efter Pinchos var vi ett tag på Roots.
Sen åkte resten av sällskapet hem och Sebbe och jag gick bort till Idas.
Köpte dricka, satt ett tag. Men sen blev vi hämtade av Fabbe och åkte hem.

Pratade lite med mamma och sen la vi oss.

Sebbe sov typ hela dagen idag 😂 Haha söt ❤️
Jag va med rätt seg. Tog det bara lugnt sen.

Sen åkte vi ttilltillVallås, handlade med. Åt god middag 😃 Kollade lite TV och fikade.

Nu spelar Sebbe och jag kollar på Criminal Minds.

PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0