Monday

Sebbe och jag tog det lugnt hos honom i lördags, åt lätt lunch.
 
Sen åkte vi in till stan där han skulle byta bil med sin pappa. Sen körde han hem mig.
Jag tog det lugnt innan jag hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning.
Sen gick jag in till Sara.
 
Vi drack, grillade, åt, snackade och skrattade. Blev även daimtårta till efterrätt!
Var en trevlig kväll helt enkelt. Va hemma igen efter elva. Va supertrött!
Kollade lite TV ändå och la mig sen.
 
Vaknade först vid 7 igår, men gick och la mig igen och vaknade vid 12 :P
Gick upp och åt frukost och klädde på mig.
Sen körde mamma och jag bort till arenan eftersom det va 1 maj-crusing.
Träffade kusin + familj och min bror. Snackade lite och gick runt.
Åkte med min kusin, faster och hennes man i deras bil sen.
Åkte b.la till Eketånga för att köpa glass sen.
 
Dom körde hem mig sen.
Tog det lugnt. Sen käkade vi.
 
Marcus kom hit en sväng. Även Daniel, Olivia och Best.
Alla vi utom Marcus åkte ner till stranden och gick en sväng. Hem sen.
 
Kollade på TV, SATC och Springfloden.
Blev mer SATC sen. La mig sen och pratade med Sebbe, pratade i 2 timmar :P
 
Sen skrev även min älskade moster till mig och frågade om jag ville komma och hälsa på henne onsdag - fredag när hon är katt- och hundvakt i Frillesås. Mysigt! <3
 
Idag vaknade jag vid 7 igen, pratade lite med mamma och gick och la mig igen.
Alarmet ringde 10.30, men efter en stund ringde bemanningen och frågade om jag hade möjlighet att förlänga min dag imorgon från 13.30-17.30 till 9.00-17.30. OFC!
 
Åt frukost sen och cyklade bort till Maxi.
Köpte lunch och även en fin leo-mönstrad tröja.
 
Kollar på SATC nu.
 
Sen är det jobb 16.30-21.00
Imorgon som sagt 9.00-17.30. Onsdag 16.30-21.00 (åker till Anna efter det)
Sen ledig torsdag och fredag :D
 
 
PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0