Night-Night

Yes, alldeles strax sova. 

Igår fixade jag och Sebbe god mat, kycklingfilé med ädelostsås och rotfrukter. Även ett glas vin till. 

Sen spelade han ett tag och jag kollade på Springfloden (asså slutet, så sjukt oväntat 😱😱) och film. 
Vi kollade lite på tv tsm, la oss sen.

Vaknade runt 10 idag, låg kvar ett tag. Åt frukost sen och såg på TV.
Tog det mest lugnt sen, började kolla på en ny serie på Netflix; iZombie. Bra!

Jag tog bussen in till stan vid halv 3, gick runt och kollade, åt med.
Började jobba halv 5. Hade en bra undersökning 👍🏻

Hem sen, tagit det lugnt med TV.
Pratade med älsklingen ett tag sen ❤️

Imorgon blir det jobb mellan 13-21. Tycker det passet är lite segt, men kände att jag behövde en heldag.
Innan jag börjar jobba ska jag träffa A-K och Lilly och fika. Mys!

Åh, längtar till den 27:e maj nu!!
Då ska jag först klippa mig och fixa brynen, sen träffa Josse och Jessica i Lund 😃 Ska bli roligt och mysigt! 💜

Vi skulle egentligen träffats nu på söndag, men Josse skulle vara hundvakt så det gick inte. Så hoppas verkligen på den 27:e nu! 
Hihi.

Nepp, sova!

Sebbe, älskar dig så otroligt mycket ❤️ 

PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0