Night

Yes, i torsdags jobbade jag mellan 12.30-16.30. Gick bara bra!

Efter jag slutat stack jag hem till Sebbes familj, eftersom jag jobbade på Vallås.

Var bara hans ena bror hemma, men jag satt ute i trädgården och väntade.
Juste, brände nacken som fan (!!) när vi va ute på förskolan. Ansiktet med, men inte lika farligt. Dessutom snyggt att få färg 😎

Hans pappa kom efter 5 så umgicks med honom. Sen kom även hans mamma. Jag hjälpte till med maten.
Vi skulle grilla, blev så gott! 🙌
Sebbe och hans andra bror kom lite senare då de hjälpte sin morbror att flytta.

Vi stannade ett tag, sen körde Sebbe hem mig. 

Kom hem, duschade. Såg lite TV, la mig sen. Så trött!

Igår jobbade jag mellan 9-16.30
Gick bra. 

Hem sen, tog det lugnt. 

Vid halv 11 åkte jag hem till Sebbe.
Kollade klart iZombie 😭😭 (måste fixa säsong 2 snarast)
 Såg även 'En galen dag i New York' med systrarna Olsen. Bra faktiskt!

Nu ligger jag i sängen och ska strax sova. Sebbe kommer om ungefär 2 1/2 timme ❤️ 

Imorn blir det tvätta och så på dan.
Pizza på kvällen, sen åka till Oskarström.


PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0