Sunday

Hej!

Va ett tag sen jag skrev nu, men orkar inte skriva om allt så jag börjar med denna helgen.

I fredags jobbade jag på en förskola mellan 9-13, helt okej 🙌
Dom undrade även om jag kunde jobba där på onsdag och torsdag mellan 10-14 😃 Kul!!

Kom hem, väntade på mamma och sen drog vi till stan. Ville ha ett par ljusa jeansshorts med slitningar, men nepp.

Hem sen, fixade mat. Daniel och Olivia åt också. Vin till maten 🍷🙌 
Kollade TV sen. Passade Best med.
La mig vid 12, trött.

Igår vaknade jag vid halv 12 🙊 Riktig slappe-dag. Kollade film och tog det lugnt. Sebbe hämtade mig vid 7, vi åkte och handlade och sen hem till honom.
Fixade mat, hamburgare och kollade på TV. 
Vi skippade dock ESC och såg filmerna The Core och Babas bilar istället. 

La oss sen.

Idag vaknade jag vid 10, låg kvar lite men gick upp sen och åt frukost för jag va hungrig. Sebbe låg kvar längre för han va trött 😜 Jag kollade klart på en Wallander-film.

Sen har vi bara segat idag. Det får man på söndagar tycker jag. Tråkigt väder med 😔 

Blir väl snart fixa käk, nåt med kyckling.

21.00 är det sista avsnittet av Springfloden 👏🏻👏🏻 Så bra!
Riktig cliffhanger förra veckan med, så ska bli riktigt spännande.

Stannar hos älsklingen till imorn ❤️ 
Sen jobba 16.30 - 21.00


PUSSPUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0