25/4

Yes, idag blev det bussen till Gbg. Eftersom tågen inte gick.
Men det gick bara bra. Kom fram till skolan. Träffade dom i min grupp och pratade lite.
 
Sen hade vi alla presentationer, vi var sist. Men tror det gick bra, blir ju alltid så nervös.
Fick sluta lite tidigare så jag skulle hinna med bussen hem 17.00.
 
Träffade Anna & Anders en kortis med. Ses mer på måndag :)
Köpte en god sallad som jag åt på bussen.
 
Var hemma 18.45. Bara tagit det lugnt sen dess.
Ska strax gå och lägga mig, imorgon jobbar jag 6.30-13.30
Blir väl bara lugnt sen. 21.00 ska jag och Sebbe på bio, så blir det mat innan :)
 
Jag och Emelie ska förresten göra jambalaya på fredag istället för tacos, mums!
 
 
2 dagar kvar till frisörbesök :D
 
 
PUSSPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0