Friyay!

I onsdags kom Sebbe och hämtade mig vid 6. Åkte in till stan, åt på Buongusto.
Jag åt ryggbiff med klyftpotatis, bea och wokade grönsaker, ett glas rött och pannacotta till efterätt. Sebbe tog kyckling och afogato.
 
Var lite tid kvar till filmen skulle börja så vi var ute och körde ett tag.
Sen såg vi filmen. Den var bra och rolig!
 
Sebbe körde hem mig sen. Var hemma vid halv 12. Tog ett tag innan jag somnade.
Igår jobbade jag mellan 7-13. Åkte hem sen, tog det lugnt.
Blev bara lugnt på kvällen med, kollade på TV.
 
Idag gick jag upp vid halv 8, klädde på mig och kollade på TV.
Tog bussen in till stan sen, köpte fralla och kaffe på Wayne's och satt där ett tag.
 
Gick till salongen sen. Blev så fint!
Efter det köpte jag vin och en del grejer till maten ikväll.
Köpte också en sallad från Hello.
 
Blir bara att ta det lugnt på dagen.
 
Emelie kommer väl runt halv 5. Så börjar vi väl med maten sen.
Ska bli roligt och gott!
 
 
Imorgon blir det Kristianstad med Sebbe och svärisarna :)
<3
 

PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0