Monday

Idag vaknade jag först runt halv 7, kollade mobilen ett tag. Somnade om.
Vaknade av alarmet 10 sen.
 
Gick upp, klädde på mig. Började fixa frukost.
Sebbe kom upp sen med och åt med mig <3
Sen gick han och la sig igen och vilade. Jag kollade på Grey's.
 
Han gick upp vid 1 sen. Fixade oss sen åkte vi.
Han körde mig till Vallås <3 Träffade chefen och hälsade på kollegorna, skrev på anställningspapper och pratade lite. Var klar efter 2. Tog bussen till stan.
 
Köpte med sallad från Wayne's. Hem sen.
Åt, kollade på Grey's.
 
Bara tagit det lugnt sen.
 
Fixar mat nu. Mamma pratade om att vi skulle åkt till Daniel och Olivia.
Men känner att jag inte orkar det.
Så blir att vara hemma och kolla på TV.
 
Imorgon Gbg som sagt, grupp-presentation :( Usch. Men det går nog bra :)
Vi skulle träffas lite innan.
Sen onsdag och torsdag hoppas jag på jobb.
Onsdag kväll blir det nog bio med älskling <3
Hoppas på att äta indiskt innan xD Så gott!
 
4 dagar kvar till frisörbesök :D
Så najs.
På kvällen ska Emelie och jag göra tacos här och dricka vin!
Se film med. På lördag blir det nog Kristianstad med Sebbe och svärisarna! Kul :)
Sen middag hos Ewa & Daniel på kvällen, wohoo!
 
 
PUSSPUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0