Saturday

Igår jobbade jag mellan 9.30-17.00.

Kom hem, tog det lugnt ett tag.
Sen kom Sebbe och hämtade mig och pappa. Hämtade pizza på pizzerian i Eldsberga och åkte hem och åt.

Sen kollade vi på Star Wars Rouge One. Inte riktigt vad jag gillar, men funkade 😜

Efter filmen körde vi hem pappa.
Kom hem, kollade lite på TV och sen la vi oss.

Sebbes alarm ringde 8.30 idag, så vi fick gå upp då för han skulle besikta bilen. Efter det åt vi frukost på Eurostop 😋

Hämtade pappa efter det och åkte till Byring & Bråte. Även Emmaus. Köpte en fin sjal där för 40 kronor.
Körde till Maxi sen där vi släppte av pappa.
Sen körde vi till Vallås och var där ett tag. Åkte och åt sen.

Träffade Rickard, A-K och Lilly ett tag sen.
Efter det åkte vi och handlade.
Kom hem och gjorde chili con carne!
Chillade ett tag efter maten.
Sebbe skulle iväg ett tag och fixa nåt med bilen. 

Jag kollar på Grey's 🙌

Hoppas han kommer snart.

Längtar tills nästa fredag, då blir det klipp och färg 🙌 Kanske brynen också.

Så hoppas måndag-torsdag går fort 😬



PUSSPUSS ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0