Sunday

Nu har här varit tyst ett tag igen.

Men vi drar väl helgen. 

Fredagen började med att bemanningen ringde strax innan 7 om jobb på en förskola mellan 8-16. Gick bara bra.

Efter jobbet cyklade jag hem. Sen när mamma slutat så åkte vi till Maxi och köpte sallad vi skulle äta till middag.

Vi åt salladen framför TV:n och följde nyheterna om terrorattacken i Stockholm 🌹 Känns fortfarande helt overkligt och det var nära till tårarna hela tiden.

Vi såg lite film och TV sen. La mig runt 12.

Igår vaknade jag först efter 7, kollade mobilen ett tag. Sen somnade jag om till 11 🙈

Gick upp, åt frukost och kollade på TV.
Sen klädde jag på mig och cyklade bort till Erikshjälpen. 
Fick med mig en gammal drinkbok (ca 80-tal) och tre fina teburkar med kinesiskt motiv.

Sen tog jag det lugnt ett tag, kollade film.
Sen hoppade jag in i duschen och sen kom Sebbe och hämtade mig. 
Vi skulle på bio 😊 Baby-Bossen.
Hämtade ut biljetterna när vi kom in till stan. Hade fått biobiljetter av min morbror så det kostade inget 🙌 

Efter vi fixat det så fikade vi på Waynes.
Tog laxbagel, mums 😋

Sen gick vi till bion. 
Filmen var väldigt rolig! 👍🏻

Efter bion åkte vi och kollade när Halmstad Eagles hade träningsmatch. Jenny var där också! Hennes kille spelar där ☺️

Sen åkte vi till Vallås. Middag hos svärisarna ✌🏻
Blev grillat, sååå gott! + vin såklart 😉 
Sen blev det även bananpaj och glass.
Vi spenderade sen hela kvällen med att spela Buzz! Så roligt 😃

Vi åkte hem vid 12.
Var uppe ett tag hemma sen, la oss.

Idag gick vi upp runt halv 10 för vi skulle äta frukost på hotellet på Eurostop med pappa. Mycket gott! Pappa bjöd ❤

Pappa cyklade hem sen och jag och Sebbe kollade Converse. Sebbe köpte ett par höga röda ❤
Sen åkte vi till City Gross och handlade. 
Hem sen.

Tvättade massa sen! Visserligen Sebbes tvätt, men det var skönt att tömma tvättkorgen 😂
Haha.

Sen gjorde vi mat. Tacofärsburgare och parmesanpotatis! Så gott 😍

Nu chillar vi typ bara.
Vill ut och gå 😬 Fint väder nu ju.
Blir förhoppningsvis snart.

Imorgon måste vi städa.
Skönt att få det fint 🙌


PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0