Tisdag

Så har ännu en vecka gått. Hände inte så mycket i veckan, jobbade bara en dag 🙄 


I fredags åkte vi i alla fall till stugan i Blekinge, tillsammans med Rickard, A-K, Lilly och Erik.

Tog lite tid att komma iväg, men vi var framme på eftermiddagen. 
Tog det lugnt ett tag, packade upp och så. 
Sen åkte Sebbe, Erik och A-K och handlade. Jag, Rickard och Lilly va kvar. Jag och Lilly busade och kollade på TV.

Sen fixade vi mat och käkade. Hemmagjorda hamburgare som vi grillade. 

Tog det lugnt på kvällen sen. Vid 9 kom även Christoffer till stugan.

La oss sen.

Vaknade vid 8 i lördags, Sebbe låg kvar.
Åt frukost. Sen skulle vi in till Ronneby och handla. Handlade lite på systemet. Sen åt vi pizza/kebabrulle. Så god pizza!

Sen handlade vi mat.
Tog det lugnt ett tag, sen började vi med maten. Fläskytterfilé med potatisgratäng, sås och sallad 😍 Grillat igen såklart.
Vi spelade spel sen, drack och umgicks.
Trevligt!

La oss sen.

I söndags vaknade vi, åt frukost.
Sen skulle vi på loppis i Brunnsparken. Tyvärr inte så mycket grejer, inget jag ville köpa i alla fall. Åt mat i parken sen.

Sen åkte vi till Maxi och köpte fika.
Hem sen, fikade ute ☀️
Chillade ett tag, sen börja med maten.
Grillade även då.

Grillspett med olika saker och pastasallad till det. Gott!
Åt efterrätt med, vit chokladmousse med riven mörk choklad på.
Satt och snackade och lyssnade på musik sen. Ganska sega!
Jag och Sebbe la oss sen.

Vaknade först vid 8, så kissnödig!
Gick ut och kissade. (Finns bara utedass och där ska man helst bara göra nr 2) Det är så skönt att vara hemma med vanlig toa 🙌 Haha.
Blev mest att fixa igår, packa, städa och så.
Sen åkte vi hem vid 3. Christoffer åkte med oss till Halmstad, sen skulle han ta tåget till Gbg.

Vi åkte till Vallås, köpte med mat och åt där. Sen fick vi fruktsallad med vaniljglass. Mina svärisar är bäst ❤

Sen åkte vi hem till mig. Duschade och packade upp. Sebbe stannade ett tag och vi kollade på TV.

Sen åkte han hem. Jag startade en tvätt och kollade på film.
La mig sen.

Idag skulle jag egentligen varit på kursen i Gbg, men jag kände mig inte bra.
En gång kan man ju vara borta.

Så får se vad som händer idag. Är ju fint väder i alla fall 💗

Kollar Håkan på Ullevi från i somras på SVT  Play nu. Längtar till 22 juli ❤


PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0