Valborg

I fredags kom Emelie runt halv 5. Vi började med maten typ direkt.

Käkade sen, blev så gott!

Sen kollade vi på film. Fick dock skruva isär dvdn för att skivan fastnade xD Haha.

Hon gick vid 10. Jag satt vid TV:n ett tag, la mig sen.

Gick upp efter 7 igår. Tog det lugnt först, sen duschade jag och sminkade mig.

Runt 9 kom Krister & Lisa och hämtade mig. Sen körde vi till Eldsberga och hämtade Sebbe.

Körde till Kristianstad sen. Sebbe och Krister körde sen till Returbilen och jag och Lisa gick i gallerian. Köpte en fin, mysig kofta på Cassels, på rea och en fin ananas-väska på Kappahl :D

Killarna var klara rätt snabbt så vi mötte dom sen. Sebbe köpte jeans-shorts och tre t-shirts på Dressman :)

Sen skulle vi käka. Hamnade på O'Learys. Så gott!

Jag tog en bookmaker toast med oxfilé och de andra tog hamburgare. Vi delade på en snackskorg med.

Tog även ett glas rosé till, mums ;)

Efter det körde vi runt en del på småvägar. Så mysigt. Stannade vid ett slott och kollade.

Sen fikade vi med, hade köpt på Maxi.

Stannade även på Candy Airlines och köpte godis xD

Körde hemåt sen. Var rätt sega sen. Vilade lite, Sebbe mest :P

Jag kollade på Grey's ett tag och satt vid datorn. La mig sen.

Vaknade vid 10 idag och gick upp. Sebbe sover än.

Blir väl fixa frukost och sen se vad som händer mer. 

Ikväll ska vi i alla fall grilla på Vallås! Mums :) Och trevligt!

PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0