Sunday

Ja det var ju ett tag sen man skrev här!


Sen dess har jag hunnit börja jobba och jobbat tre veckor. Trivs med både kollegor och barn!

I fredags jobbade jag till halv 5, sen gick jag hem till svärisarna där Sebbe var.
Ställde min cykel där och sen körde vi hem till mig. Sen duschade vi och gjorde oss i ordning.

Fick skjuts av Fabbe till stan sen. Skulle äta på Trattoria La Pizza med Sebbes föräldrar.
Vi tog förrätt alla utom Sebbe. Vin till det. Sen till varmrätt tog jag entrecote. Gott!
Efter vi ätit gick vi bort till Tall Ships Races-området. Kollade, träffade folk. Trevligt! Men det började regna så mycket så vi åkte hem.

Fick skjuts av Sebbes kompis hem till mig, sen vi det lugnt och kollade på TV. Jag var rätt trött.

La oss vid 12. 
Jag skulle vara hos frisören kl 9 igår så jag gick upp runt 8. Sebbe gick också upp då för han skulle äta frukost med en kompis. Jag tog bussen in till stan. 

Blev toning och klippning! Nöjd 🙌
Kollade i lite affärer sen, blev lite shoppat! Åt också en god räkmacka på Café Nosh.

Tog bussen hem sen, Sebbe var hos mig.
Tog det lite lugnt. Åkte in till stan sen och fikade med mamma och J-I på Regnbågen.

Sen skulle Sebbe och jag på bio, Dumma mej 3! Den va helt okej 😊

Efter det köpte vi med oss mat från Folkparksgrillen och åt hos mig.
Sen åkte vi till City Gross och handlade.
Hem till Eldsberga sen. Tog det bara lugnt sen, kollade film.

Jag var rätt seg, sov inte så bra hemma hos mig. Lite skillnad att sova tillsammans i en 180-säng än en 120-säng 😂 Haha

Vaknade runt 8 idag, gick upp och kollade TV sen. Åt frukost.
Sebbe sov lite längre.

Nu tar vi det lugnt innan vi ska åka till min bror och Olivia 💗

Ikväll ska vi äta på Thai by Thai med pappa.
Sover hos Sebbe till imorgon. 

Bra helg med andra ord ☺️


PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0