Onsdag

I söndags tog vi det lugnt ett tag, sen var vi på Eurostop en sväng. Sen hem till mamma och äta. Umgicks ett tag 😊 


Sen åkte Sebbe hem. 

Vi såg på TV sen, mamma la sig sen och Anna och jag satt uppe lite till.

La oss sen.

Gick upp vid halv 9, klädde på mig. Sen åt vi frukost. Tog bussen in till stan och sen åkte vi bussen till Gbg 10.20.

Gick till skolan där jag ska gå min kurs för att kolla :)
Sen åkte vi hem en stund till Annas mamma :)

Sen hem till dom. Tog det lugnt ett tag, somnade lite, haha. Sen gick Anna och jag och handlade. Lagade tacos sen 😍

Kollade tv och film på kvällen sen. La oss. 

Gick upp vid 10 igår, åt frukost och kollade på TV.

Var nervös inför kursen men det gick bara bra 😊 

Åkte tillbaka till Halmstad vid 6.

Kom hem, åt och kollade TV.
Var rätt trött, men blev ändå sängen sent.

Vaknade vid 11 idag 😜 Inget jobb.
Tog det lugnt ett tag, sen cyklade jag till Eurostop. Hämtade ut paket b.la. och köpte ny mascara och läppglans. 
Köpte också två smörrebröd som jag åt när jag kom hem 😋

Mest tagit det lugnt sen idag.
Kollat TV och så. 

Nu kollar jag på Vänner ❤

Imorgon ska jag jobba 9.30-18.00 😊 
Se vad som händer på kvällen.

Se om det blir jobb på fredag, annars ska jag kanske träffa Tilda 💜
På kvällen ska jag och Emelie äta på Jarlens iaf 😃 


PUSSPUSS!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0