Onsdag

Så, i lördags var vi på Vallås.
Åt gott, snackade och umgicks. Kollade på Mello, inte jätteintresserad av det dock. Haha.
 
Vi åkte hem runt 11.
Kollade film, la oss sen.
 
På söndagen vaknade vi runt 10 ungefär.
Gick upp, åt frukost.
 
Vid 2 åkte vi in till stan, hämtade upp pappa och åkte och fikade på Regnbågen.
Mumsigt.
Sen åkte vi och handlade grejer till hamburgare. Hem till pappa sen, kollade TV och sen åt vi.
Stannade ett tag och åkte sen hem till Sebbe.
 
Jag sov över där till i måndags.
Var "ledig". Vi åkte en sväng till Falkenberg.
Sebbe var inne på Returbilen, jag väntade i bilen.
Sen åkte vi till. Käkade sen.
In på Fynda sen, hittade lite grejer.
Körde hemåt sen, körde vägen vid havet. Så fint och så många fina hus!
Hälsade på Sebbes mormor & morfar i Haverdal sen.
 
Åkte hem till Sebbe efter det och gjorde mat.
Kollade TV och sen körde Sebbe hem mig.
 
Såg lite TV hemma, sen la jag mig.
 
Igår trodde jag inte bemanningen skulle ringa, men tio i 8 ringde dom, skulle jobba på Andersberg så var ju nära. Jobbade mellan 8-16.30.
Var där idag med mellan 7.30-16.00 Kom hem, fixade mat och åt.
 
Ska även vara där imorgon mellan 9.30-18.00 och fredag 8.30-15.00 :)
 
Se vad som händer imorgon efter jobbet.
Mamma är i Falkenberg några dagar nu.
 
På fredag blir det käk med pappa iaf.
 
Längtar tills Anna kommer hit <3
 
 
SEBBE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0