Sunday

Yes, jobbade i onsdags mellan 7.30-16.00. Gick bara bra!

Kom hem, duschade och tog det lugnt.

Sen kom Anna och mamma hem :) Tog det lugnt en stund och började sen med maten. Gott!

Åkte en sväng till Daniel & Olivia sen så Anna fick se huset.

Inom Hemmakväll sen och köpte godis. Såg TV och film sen.

La oss.

I fredags skulle vi åka till Gekås, åkte efter 10.

Blev litet tag där inne, fick köpt massa fint. B.la. en lightbox!

Jag och Anna åt thaibuffé som Anna bjöd på, tack! <3

Sen mötte vi mamma och sen åkte vi också till Fynda.

Där köpte jag två kuddar och en filt med rävar på till Sebbe :D

Hem igen, handlade och sen hem och fixa mat. Sen kom Daniel och Olivia och åt :)

Kollade TV och pratade. Såg lite TV till när dom åkt hem, la oss sen.

Jag och mamma vaknade runt halv 8 igår, kollade mobilen och pratade.

Låg så i typ en timme. Sen sov jag lite till för jag va trött. Anna vaknade sen med och vi åt frukost.

Gjorde oss klara, sen åkte vi till stan. Vi var först på Erikshjälpen och kollade, men köpte inget.

Sen in till stan. Mamma hann inte gå så länge innan hon skulle till kören.

Men Anna och jag gick i affärer under tiden. Sen fikade vi på Wayne's Coffe. Mamma, Marie, Sussi och en som heter Annelie från kören joinade med. Sen gick vi. Mamma och Anna kollade vidare och jag tog bussen hem.

Kom hem, började fixa mig för tjejkvällen.

Sen kom Sebbe och hämtade mig, sen hämtade vi Wynja på Bäckagård, sen vidare till Frida i Kvibille.

Mycket trevlig kväll som vanligt! Blev sent, så man är lite seg nu.

Sebbe snarkar!

Haha.

Får se vad vi ska hitta på idag. Tänkte i alla fall så Sebbe och Anna hinner ses med.

Hoppas på våfflor idag som mamma pratade om :P 

Ska se om vi inte kan få upp hallampan hos Sebbe med, haha.

Yeye, ska spela färdigt på fb och sen äta frukost xD

PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0