Weekend

Denna helgen har varit en bra helg.
I fredags skulle jag ha jobbat till 18, men det var barnfritt redan vid tjugo i 5. Så min snälla kollega skickade hem mig.

Gick hem till svärisarna eftersom vi skulle äta middag hos dom. Trevligt och gott!
Vi kollade på Idol och lite av en film. Sen åkte vi hem. Man är ju alltid seg på fredagar.

Jag gick och la mig typ direkt i fredags och Sebbe va uppe lite.

Igår vaknade vi runt 9 för Sebbe hade satt alarm så han kunde ringa och få en akuttid till tandläkaren. Han har bitit av en bit av tanden, stackaren! Men han fick inte tag i någon.
Men vi gick upp sen, åt frukost och tog det lugnt.

Var och handlade lite sen och åt lite.
Vid 5 skulle vi vara i Oskarström. Lagade god mat och åt. Sen kollade vi på Så mycket bättre, lyssnade på musik och pratade och skrattade. Riktigt rolig kväll! Åkte hem efter 1. La mig direkt för jag var supertrött. Sebbe var uppe lite till 😜

Idag vaknade jag vid halv 11. Sebbe vaknade till då och då, men gick upp efter 12. 
Jag åt frukost och kollade på TV.
Vi skulle träffa A-K, Rickard och Lilly idag också. Så efter 2 var vi iväg. Käkade pizza på Ved och Kol, och sedan glass på Riccardos. Mums!

Hem sen.

Nu ligger jag i sängen i skrivande stund och Sebbe sitter i soffan och spelar Playstation.

Får väl äta något litet sen.

21.00 är det Jordskott!
Sebbe skulle iväg en sväng till garaget.

PUSSPUSS!
Trackback
RSS 2.0