Måndag

Har varit en helt okej helg, ganska lugn och skön med min älskling.

I fredags var jag ute och åt med pappa och mina bröder på Fridolfs. Jag tog plocktallrik med ett glas cava till, lamm med potatisgratäng och ett glas rött och sedan citronpannacotta till efterrätt. Så gott!
Trevlig kväll 😊

Tog det lugnt och lyssnade på musik när jag kom hem. La mig sen. 

I lördags var pappa och jag på Erikshjälpen och EuropaMöbler.

Tog det bara lugnt sen. Sebbe kom hit efter sin utbildning.
Egentligen skulle vi firat en kompis på O’learys med bowling och mat men vi var inte riktigt pigga på det. Så vi åkte och åt mat på Lilla Oskar, sen handlade vi. Sen åkte vi till Eldsberga. 

Vi kollade på TV och film och la oss sen.

Igår sov vi riktigt länge, så skönt.
Åt frukost och tog det lugnt. Vid 3 skulle vi till mormor och morfar och fika. Daniel, Olivia och Gustav var också där 😊 
Vi stannade ett tag sen åkte vi till Eldsberga igen. Käkade pizza och kollade på TV. 
Kl 21 var det Bron! Så himla bra.

Kollade lite Criminal Minds innan jag la mig.

Sebbe va uppe hela natten för att kolla på Super Bowl 🙄

Jobbade 7.30-16.30

Imorgon öppnar jag, och tidig tisdag betyder tidig fredag 😃 Yey.

PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: Jännu

Haha jag vet någon annan som också var uppe hela natten och kollade Superbowl...

Svar: Haha 😜 Han fick slå på sig själv för att hindra att han skrek 🤣
Lollo

2018-02-06 @ 16:42:57
URL: http://jennners.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0